Tendenze di culore in i prudutti populari

A serie primavera è estate 2023 hà utilizatu culori brillanti per stimulà a gioia in u core.Per mezu di i culori vibranti, puderanu trasmette natura è energia.I culori chjappi anu liberatu a creazione è a motivazione di e persone per curriri avanti.À u listessu tempu, pudemu estrae u culore cù a funzione curativa è u corpu còmode è a mente da u desertu fora di u mondu è a terra di l'illusione cunfortu per equilibrà a ruina è a cunfusione in u fondu di u nostru core, per chì i nostri cori ponu esse sublimati.U culore neutru suave è còmode, cumminatu cù a cunnessione prufonda cù a natura, hà riduciutu a saturazione di u sistema di culore di a terra, ùn era micca abbagliante, ma puderia guarisce u core.U tonu biancu sognu era frescu è eleganti, lavatu u core inquietu.

Verde

U verde mostra una vitalità infinita è risponde à i bisogni di i ghjovani cunsumatori per vede a felicità positiva è vigorosa.Adattate à a personalità muderna di u mercatu, è sottu u sensu verde bassu, hè ghjucatu è pienu di sensu d'altu livellu.

nutizie (2)

Amandula

L'amandule mantene e so proprietà calde consistenti.U tonu prufondu è pienu di saturazione bassa mostra sentimenti nostalgichi, è a so struttura simplice è faciule da cuntrullà si cunforme à l'attenzione di i cunsumatori à a sustenibilità.

nutizie (3)

Ghjallu

U culore giallu hà fattu chì a ghjente si sentia calda è assolellata, piena di vitalità, i culori morbidi è luminosi facianu a ghjente sentu dolce, è era più faciule per currisponde à i culori.

nutizie (44)
nutizie (55)

Cielo blu

U tonalità blu era sempre un culore impurtante, frescu è suave.Stu culore hà avutu una forte flessibilità, chì era suave è eleganti, è ancu un stile di moda di piacè cù caratteristiche fresche è libere.Era adattatu sia per l'affari sia per u travagliu.

nutizie (6)

Rosa è Viola

Comparatu cù u rosa di saturazione alta precedente, stu culore rosatu era più pulpitu è ​​dolce.Stu culore rosa avia un culore più forte di latte in polvere, chì mostra u temperamentu tranquillu è gentile di una ghjovana, è più importantemente, mette in risaltu u latu sexy di e donne.

nutizie (7)
nutizie (8)

Marrone crema

U culore nautral riflette più emozioni, è u culore neutru saria più cálido, è ci saranu più ricchi cambiamenti in u culore, per risponde à i bisogni gratuiti di i ghjovani cunsumatori per vede u stilu ottimistu è ghjovanu.U culore di a terra sottu à u tema enfatizatu a transizione di u culore neutru, chì mostra a varietà di culori.

nutizie (9)
nutizie (1)

Tempu di Post: 24-May-2022